La LittleHugs Baby, dorim ca fiecare client sa fie pe deplin multumit de produsele achizitionate. Daca din orice motiv nu esti incantat de comanda, iti oferim posibilitatea de a returna produsele in conditiile de mai jos.
Consumatorii au dreptul de a returna produsul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fara a invoca un motiv.
Pentru a-ti exercita dreptul de retur, te rugam sa ne contactezi prin:
Email: bulfeaionela@gmail.com
Formularul de contact de pe site
Pentru ca un produs sa poata fi returnat este necesar ca acesta sa indeplineasca toate conditiile de mai jos:
Sa fie in stare perfecta, fara urme de utilizare, murdarie, deteriorari sau mirosuri.
Sa poata fi revandut ca produs nou, conform cerintelor furnizorilor nostri.
Sa fie returnat in ambalajul original, complet, cu toate accesoriile, etichetele si documentele incluse.
Produsele desigilate care tin de igiena personala sau alimentarea bebelusilor NU pot fi returnate (vezi categoria exceptiilor).
Daca produsul prezinta urme de utilizare sau nu mai poate fi revandut ca nou, ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a retine o suma corespunzatoare diminuarii valorii produsului.
Conform legislatiei in vigoare, NU pot fi returnate:
Produse desigilate ce tin de igiena (ex: pompe san, perne de alaptat, suzete, biberoane, colici, dispozitive igienice etc.).
Consumabile sau obiecte folosite direct pentru hranirea copilului.
Produse care au fost utilizate, spalate, testate excesiv sau care prezinta uzura.
Jucarii sau articole pentru care ambalajul original a fost deteriorat in mod ireversibil.
Produse personalizate la cerere.
Daca nu esti sigur ca un produs se incadreaza in categoria celor nereturnabile, ne poti contacta inainte de a-l comanda.
Dupa primirea si verificarea coletului, returnam contravaloarea produselor in termen de maximum 14 zile.
Rambursul se face numai prin transfer bancar.
Nu rambursam costurile de transport decat in cazurile in care:
produsul primit este defect,
produsul este diferit fata de cel comandat,
comanda a fost livrata gresit.
Costul transportului pentru retur este suportat de client, cu exceptia situatiilor in care produsul este defect sau livrat gresit.
Clientul poate alege:
curierul recomandat de noi, sau
orice alt curier preferat.
Daca doresti un schimb (marime, culoare, alt model):
Trimite produsul inapoi conform regulilor de mai sus.
Dupa verificare, iti trimitem produsul dorit.
Taxele de transport pentru schimb sunt suportate de client.
Daca primesti un produs deteriorat:
Fa poze clare ale defectului si ale coletului.
Trimite-le in maximum 48 de ore la bulfeaionela@gmail.com
Vom inlocui produsul sau vom returna contravaloarea in cel mai scurt timp.
Produsele cu defecte acoperite de garantie sunt inlocuite sau reparate conform legislatiei aplicabile.
Ne contactezi prin email, formular de contact sau telefon.
Ambalezi produsul conform conditiilor.
Trimiti coletul la adresa indicata de noi.
Noi verificam produsul in 1–3 zile lucratoare.
Primești banii in maximum 14 zile.